Помощ за клиенти
Често задавани въпроси при покупка
Поръчка и доставка
Доставките се извършват в рамките на 3-4 работни дни.
Регистрация може да извършите от този линк Моят профил или при направата на поръчка докато въвеждате данните си.
Когато влезете във Вашия профил чрез този линк Моят профил , отляво в менюто ще откриете Адреси. Кликнете върху опция редактиране на Адрес за доставка.
Когато влезете във Вашия профил чрез този линк Моят профил , отляво в менюто ще откриете Поръчки. Кликнете върху номера на поръчката, която ви интересува. Ще откриете цялата информация за поръчката.
Единствено продуктите, които имат цена в сайта са обявени за онлайн продажба. Ако избраният от Вас продукт няма цена, то можете да направите запитване чрез формата Имате въпроси? Поискайте обратно обаждане (намира се долу вдясно на страницата на всеки продукт).
Да, ако пребивавате на територията на град Балчик или околността, Вие можете да дойдете на място в магазина и да вземете поръчката. Магазинът се намира в гр. Балчик, ул. Черно море 91.
Доставки се извършват само на територията на Република България.
Не, за момента доставки се извършват само с Еконт.
Ако искате да смените продукт
Връщане и обмен
Всеки клиент има право да върне стока в рамките на 14-дневен срок от деня на доставката. Повече информация тук.
Ако установите несъответствие между поръчаната и доставената стока, моля незабавно се свържете с нас на тел. +359 878 408 007.
Ако поръчката ви е повредена, моля незабавно се свържете с нас на тел. +359 878 408 007.
Всяка стока подлежи на връщане, ако не са изтекли 14 дни от получаването на стока. Трябва да попълните Формуляра за връщане на стока, който ще намерите тук.
За всички въпроси, моля попълнете контактната форма в страницата с контакти (кликнете тук)
Незабавно се свържете с нас на тел. +359 878 408 007.
Направените поръчки в сайта не подлежат на промени, освен ако клиентът позвъни на тел. +359 878 408 007 незабавно след направената поръчка. Повече информация за отказ на поръчка при доставка, можете на намерите тук.